Istraživanje čitateljskih navika Hrvata pokazalo je da ljeti najviše volimo čitati natpis “Sniženo zbog skorog isteka roka trajanja”.

Izdavači se možda žale da Hrvati malo čitaju, no kako ovo istraživanje pokazuje, očito je problem u atraktivnosti samih naslova.

Pedeset nijansi sive je možda napeto erotsko štivo, ali ništa ne oslobađa takve količine serotonina i dopamina u mozgu kao sreća zbog zadovoljstva da si komad svinjske lopatice platio upola koliko si trebao. Zato se čitatelji uvijek međusobno gurkaju kod dijela polica na kojem piše “roba kojoj istječe rok trajanja” i onda tamo intenzivno čitaju etikete.

Od ostalih naslova koje Hrvati vole pročitati tu su “sniženo jer smo naručili previše” i naravno svima draga “totalna rasprodaja zbog zatvaranja trgovine”.

Odgovori

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena.

Možda ste propustili

TRAGEDIJA U NARODNJAČKOM KLUBU: Netko zabunom pustio Mozarta – 17 mrtvih, 68 ozlijeđenih

Uznemireno krdo, poput gnuova u Kralju Lavova, gazilo je sve pred sobom, ne pitajući za mrtve i ozlijeđene, već je samo bjesomučno hrlilo prema izlazu.

Sizif odbio posao u USKOK-u jer vjeruje kako će na starom poslu ipak biti produktivniji

Sizif je iz USKOKA otišao nasmijan, jer mu je sada konačno jasno što su njegovi prijatelji mislili kada su ga zezali dobacujući mu da radi ‘USKOK-ov posao’.

OSRAMOTIO SE: Poznati kradljivac automobila iz Kutine zabunom ukrao Opela

M.Š. (43) iz Kutine, otprije poznat policiji, u noći na ponedjeljak u…

Poskok ugrizao Zagorca pa uginuo od trovanja alkoholom

Velika tragedija zadesila je Donje Vinjane u Imotskoj krajini. Dvogodišnji poskok smrtno…