delikates

Istraživanje čitateljskih navika Hrvata pokazalo je da ljeti najviše volimo čitati natpis “Sniženo zbog skorog isteka roka trajanja”.

Izdavači se možda žale da Hrvati malo čitaju, no kako ovo istraživanje pokazuje, očito je problem u atraktivnosti samih naslova.

Pedeset nijansi sive je možda napeto erotsko štivo, ali ništa ne oslobađa takve količine serotonina i dopamina u mozgu kao sreća zbog zadovoljstva da si komad svinjske lopatice platio upola koliko si trebao. Zato se čitatelji uvijek međusobno gurkaju kod dijela polica na kojem piše “roba kojoj istječe rok trajanja” i onda tamo intenzivno čitaju etikete.

Od ostalih naslova koje Hrvati vole pročitati tu su “sniženo jer smo naručili previše” i naravno svima draga “totalna rasprodaja zbog zatvaranja trgovine”.

Možda ste propustili

EU komisija naredila spajanje maškara i Valentinova kako bi i ljubavnice mogle slaviti

Dan zaljubljenih pada u sezoni maškara pa su ljubavnice odlučile spojiti ove…

Znanstvenici s Hardwarda istražuju balkanski fenomen mirisa koji se čuju

Već u osnovnoj školi učenici uče da čovjek ima pet osjetila, odnosno…

Za prvi dan škole više od trećine roditelja zbog nepismenosti zadržano na dodatnoj nastavi iz hrvatskog jezika

Na prvi dan škole više od trećine roditelja zbog nepismenosti zadržano na…

U modernoj verziji “Patnji mladog Werthera” Werther će patiti zbog malo followera na Instagramu

U modernoj verziji Goetheovog klasika “Patnje mladog Werthera”, mladi Werther patiti će…

Pijance koji ispred dućana piju pivo iz plastičnih litrenih boca djeca pogrdno zovu ‘litrići’

Ovih dana medijima se širi strašna priča o zlobnom ponašanju djece koja…

Umirovljenici odlaze na liječenje u tramvaje umjesto u toplice jer im išijas prođe čim vide slobodno mjesto

Liječnici izdaju sve više uputnica za tramvaje, koji su postali omiljena destinacija…