delikates

Istraživanje čitateljskih navika Hrvata pokazalo je da ljeti najviše volimo čitati natpis “Sniženo zbog skorog isteka roka trajanja”.

Izdavači se možda žale da Hrvati malo čitaju, no kako ovo istraživanje pokazuje, očito je problem u atraktivnosti samih naslova.

Pedeset nijansi sive je možda napeto erotsko štivo, ali ništa ne oslobađa takve količine serotonina i dopamina u mozgu kao sreća zbog zadovoljstva da si komad svinjske lopatice platio upola koliko si trebao. Zato se čitatelji uvijek međusobno gurkaju kod dijela polica na kojem piše “roba kojoj istječe rok trajanja” i onda tamo intenzivno čitaju etikete.

Od ostalih naslova koje Hrvati vole pročitati tu su “sniženo jer smo naručili previše” i naravno svima draga “totalna rasprodaja zbog zatvaranja trgovine”.

Možda ste propustili

Zbog povratka Alfa Romea u Formulu 1 uvode se bolid s dodatnim mjestom za automehaničara

Nakon više do 30 godina gledat ćemo Alfu Romeo na utrkama Formule…

Hrvatski znanstvenici stvorili umjetnu inteligenciju, ona odmah odselila u Njemačku

Čim je dosegnula razinu samosvjesti, umjetna inteligencija pokušala se spojiti u središnje…

Hrabri vuk u Prološcu golim šapama napao Imoćanku i preživio

U omalenom selu Prološcu kraj Imotskog jučer se odvijala prava drama. Naime,…

Zagrepčanka (45) pokušala abortirati 25-godišnjeg sina nakon što je u Cosmu pročitala da život počinje u četrdesetoj

Zorica je godinama sumnjala da s njezinim sinom Milanom nešto nije u…

Nakon par krugova u perilici rublja ova mačka izgleda kao da je poslušala čitav album Ave Karabatić

Amerikanka je na društvenim mrežama objavila fotografiju svoje mačke koja je slučajno…

Zagrepčanka dobila koronu iako je čitavo vrijeme nosila masku za lice

Velika polemika koja se vodi oko učinkovitosti maski za lice kod transmisije…