delikates

Istraživanje čitateljskih navika Hrvata pokazalo je da ljeti najviše volimo čitati natpis “Sniženo zbog skorog isteka roka trajanja”.

Izdavači se možda žale da Hrvati malo čitaju, no kako ovo istraživanje pokazuje, očito je problem u atraktivnosti samih naslova.

Pedeset nijansi sive je možda napeto erotsko štivo, ali ništa ne oslobađa takve količine serotonina i dopamina u mozgu kao sreća zbog zadovoljstva da si komad svinjske lopatice platio upola koliko si trebao. Zato se čitatelji uvijek međusobno gurkaju kod dijela polica na kojem piše “roba kojoj istječe rok trajanja” i onda tamo intenzivno čitaju etikete.

Od ostalih naslova koje Hrvati vole pročitati tu su “sniženo jer smo naručili previše” i naravno svima draga “totalna rasprodaja zbog zatvaranja trgovine”.

Možda ste propustili

Zagrepčanka (45) pokušala abortirati 25-godišnjeg sina nakon što je u Cosmu pročitala da život počinje u četrdesetoj

Zorica je godinama sumnjala da s njezinim sinom Milanom nešto nije u…

Policija moli autostopere prema Bjelovaru da ne pišu BJ na tablu, jer stranci misle da nude blow-job

Policija je jutros izdala upozorenje za autostopere na putu prema Bjelovaru da…

Hrabri vuk u Prološcu golim šapama napao Imoćanku i preživio

U omalenom selu Prološcu kraj Imotskog jučer se odvijala prava drama. Naime,…

Hrvatski znanstvenici stvorili umjetnu inteligenciju, ona odmah odselila u Njemačku

Čim je dosegnula razinu samosvjesti, umjetna inteligencija pokušala se spojiti u središnje…