Istraživanje o navikama i ukusima hrvatskih potrošača obuhvatilo je više od tri milijuna ispitanika iz svih krajeva Lijepe Naše, a rezultati nisu bili nimalo iznenađujući. Novost je metoda ispitivanja kojom umjesto standardnoga anketnog upitnika, znanstvenici ispitanike spajaju na EEG uređaj koji u stvarnom vremu mjeri aktivnosti čeonog režnja dok se na ekranu prikazuju logotipi različitih robnih marki.

Ispitanicima smo pokazivali logotipove svih robnih marki koje se pojavljuju na hrvatskom tržištu, a EEG uređaj pratio je aktivnosti u predjelu mozga u kojem se procesuira osjećaj sreće i zadovoljstva. Iako smo u početku sumnjali da je uređaj pokvaren, jer je kod svih ispitanih pokazivao iste rezultate, pokazalo se kako je ipak riječ o društvenom fenomenu – rekao je dr. sc. P. Hilton, voditelj istraživanja.

EEG je pokazao da svi ispitani najviše vole marku Sale, bez obzira na to je li riječ o odjeći, obući, hrani ili automobilima.

To je bilo nešto nevjerojatno. Kad smo ispitaniku pokazali logotip na kojem piše Sale, čeoni je režanj u tom trenutku postao žarkocrven. Pretpostavljamo da prosječan Hrvat u tom trenutku doživi osjećaj sreće i zadovoljstva sličan onome kod orgazma – objasnio je Hilton.

Sudeći prema ovom istraživanju, Sale već ima osiguranu poziciju na hrvatskim policama i u sljedećem desetljeću, bez obzira na navalu tisuća novih robnih marki koje će doći iz EU.

Odgovori

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena.

Možda ste propustili

TRAGEDIJA: HDZ-ovac Mirko (24) punih mjesec dana nakon diplome nije postao direktor

Tužna priča iz Varaždina ujedinila je sve članove stranke da ovom mladom politologu pronađu direktorsku poziciju, pa makar i u Državnoj geodetskoj upravi.

Zagrepčanin završio na intenzivnoj nakon što je konzumirao luk i rakiju pa podrignuo u masku

Iz Stožera za civilnu zaštitu izvijestili su o slučaju Zagrepčanina (51) koji…

BREAKING NEWS: Korona virus mutirao i počeo se prenositi društvenim mrežama

Dogodilo se ono čega su se znanstvenici najviše bojali. Korona virus je mutirao, prešao na društvene mreže i sada se nazaustavljivo širi.

OBITELJ UZVRAĆA UDARAC: Zdravko i Višnja Pevec promijenili prezime u Pevex

Tvrtka Pevec je pokušala riješiti spor s bivšim vlasnikom tako što je promijenila ime u Pevex, no nakon nekoliko dana dolazi do obrata jer je bivši vlasnik odlučio promijeniti prezime.