kuhinja

Kućanice i domaćice diljem svijeta poludjele su za novom društvenom mrežom Dinstagramom.
Ta je društvena mreža namjenjena prvobitno kućanicama i domaćicama u kojoj korisnici dijele fotografije pripreme dinstanih jela.

Za razliku od Instagrama, na Dinstagramu nećete imati srce kao znak da vam se fotografija sviđa već simbol kuhače.

Korisnici ove nove društvene mreže neće nužno morati isključivo dinstati ili pirjati, već su dozvoljene i fotografije pripreme bilo kojih jela pripremljenih u kućnoj radinosti. Poput Instagrama, korisnicima će isto biti omogućeno komentiranje uz emotikone povrća, dinstanog luka, lonaca na točkice i zagorenih kuhača.

I dok će Dinstagram biti namijenjen isključivo kućanicama i domaćicama, njegova muška verzija za ljubitelje ribolova zvat će se Glistagram.

Možda ste propustili

Izdavači počinju tiskati knjige na šampone i kupaonske potrepštine kako bi povećali čitanost

Nakon što su izdavačke kuće skoro propale zbog sve veće dostupnosti knjiga…

TVRDI ORASI: Slavonci niti nakon 10 godina života u Zagrebu ne pokupe hercegovački dijalekt

Zagreb kao hrvatska metropola, pod svoja njedra prima građane sa svih strana…

Novo čudo u Međugorju: Hodočasniku baterija na iPhoneu potrajala čitav dan

Iako Vatikan još uvijek nije službeno priznao ukazanje u Međugorju koje se…

SPLITSKI SVEĆENIK EKSKOMUNICIRAN ZBOG SMRTNOG GRIJEHA: Zaboravio je udovici naplatiti posljednju pomast

Split je postao poprište nemilih događanja kada je u javnost procurila glasina…

Taksisti na prosvjed na Markovom trgu došli Uberom – “Nemamo novaca za taxi!”

Taksisti okupljeni na prosvjedu na Markovom trgu željeli su upozoriti javnost na…

Pokretanjem 5. programa, HRT će i službeno imati više kanala nego gledatelja

Time je televizija oborila svojevrsni rekord jer će imati više kanala nego…