britve

Od smiješne subkulture, hipsteri su tako postali toliko utjecajni da sa svojim puštanjem brada uspjevaju uzdrmati goleme kompanije čiji počeci sežu na početak 20. stoljeća.

Proizvodnja britvi bio je siguran posao poput onog pogrebničkog: ljudi su se oduvijek brijali i umirali, ali došla su neka nova vremena.

Za proizvođače britvica je poražavajuće što čak i oni hipsteri koji se briju, to redovito čine u svojim staromodno uređenim brijačnicama gdje se briju starinskim britvama. Da se ovog trena i žene prestanu depilirati po nogama i ispod pazuha, cijelokupna svjetska proizvodnja britvica bi propala, a deseci tisuća ljudi ostali bi bez posla.

Proizođači britvica priznaju kako im je osobito teško na Balkanu, gdje pored već svjetski popularnog hipsterskog kontrakulturnog pokreta, postoje i kontrainteligentni vehabijski i četnički pokreti koji baš poput hipstera cijene goleme bradurine.

Možda ste propustili

Taksisti na prosvjed na Markovom trgu došli Uberom – “Nemamo novaca za taxi!”

Taksisti okupljeni na prosvjedu na Markovom trgu željeli su upozoriti javnost na…

Djeci iz Slavonije umjesto slatkiša iz pinjata ispadaju čvarci

Pinjate su predmeti najčešće u obliku životinja koji su napravljeni od kaširanog…

Muškarci u Hrvatskoj referendumom traže pravo na polovicu kreveta

Udruga zauzetih muškaraca koji svaku noć provedu balansirajući na ivici kreveta “Akrobat”,…

Osim kovanica a od 5 i 2 kune, kolica u supermarketima će uskoro primati i kreditne kartice uz mogućnost obročne otplate

Osim kovanica od pet i dvije kune, od jeseni će kolica u…

Veliko istraživanje pokazalo da je Facebook jedina knjiga koju je 78% korisnika te mreže ikada otvorilo

Facebook u Hrvatskoj koristi 63% Hrvata, od kojih njih čak 78% spada…

Zagrebački kvart Sloboština mijenja ime u Franjoština

Vlada Andreja Plenkovića objavila je kako će zagrebački kvart Sloboština biti preimenovan…