huljic

Iako pop kulturom već desetljećima kruže priče o ambicioznim mladim umjetnicima koji potpisuju ugovore s vragom kako bi se dokopali novca i slave, ovo je prvi put da se i sam vrag odlučio napraviti korak više za moć i slavu.

Sotona je shvatio da se pravila tržišta mijenjaju te da je njegov brand, kao i sama rock scena, već sedam kvartala za redom u padu.

 Mjesto im je oteo don Tonči Huljić koji ima nepogrešiv nos za prepoznavanje, ali i definiranje novih glazbenih trendova. Pošto vrag želi ostati poznat i slavan, njegovi financijski savjetnici su mu preporučili da potpiše ugovor s Huljićem koji se obvezuje održavati ga na naslovnicama portala i časopisa. Vrag nam nije želio iznijeti detalje svog ugovora, ali neslužbeno doznajemo kako će već od ponedjeljka početi s pokazivanjem haltera i gaćica po domaćim časopisima.

Ovaj multimilijunski ugovor je također bitan svim katolicima jer od sutra slušanje Huljićeve glazbe i službeno postaje smrtni grijeh.

Možda ste propustili

Istraživanje: Od strane glazbe hrvatski tinejdžeri najviše slušaju srpske narodnjake

Strana glazba još je uvijek najpopularnija među tinejdžerima pa tako srednjoškolci i…